Ken Dixon Chevrolet

★★★☆☆

Automotive

Automotive
More choices in Waldorf:
Resultset_next

Sheehy Mazda Hyundai

1880 Opitz Blvd Woodbridge, CA

Resultset_next

Malloy Mazda Hyundai Kia

1880 Opitz Blvd Woodbridge, CA

2.875 8
Hi! Sign in to let us know how Ken Dixon Chevrolet was?
Write a Review
.

This dealership and salesmen do not even deserve 1 star. I was treated horribly. Yes I'm a 20something trying to buy a first car - but that doesn't mean treat me like garbage. They appraised my 2004 Jeep Wrangler at 3900 when the car

3
★★★★★

This dealership and salesmen do not even deserve 1 star. I was treated horribly. Yes I'm a 20something trying to buy a first car - but that doesn't mean treat me like garbage. They appraised my 2004 Jeep Wrangler at 3900 when the car

.

I recently bought a pre-owned GMC Sierra pick up truck from Ken Dixion's,in December of 2010 to replace my older truck. My sale representatives name was Lori, she made all the promises in the worl to sell this truck and when I finally bought she can through with non of them.
I had buy my second key fob on ebay even though she gave me a we owe you peace of paper.

Fast Forward >>>> to September of this year, I have put less than 1800 miles on the truck from the time I bought. I went on a short trip to Baltimore with my wife and daughter stem starts coming from the A/C vents. I look the problem up on google and it said it was the heater core.

It was Labor day Monday I took my truck directly to the dealer ship and dropped it off since they were closed. I left the keys in the drop box and wrote down what was wrong.

I received a call the next morning at 06:15 the next morning saying they could not look at my truck because there a/c tech would not be in until Thursday. I explained to the lady called that I thought it was the heater core and she had it look at the same day.

The Service tech called and confirmed it was the heater core, he said could not work on it until the warranty inspector looked at. The warranty covered the service with a 100$ deducible. I ask for a oil change and inspection while the other services got completed.

I picked my truck up on Saturday of the same week. I paid for the oil change and the 100$ deductible. I park my truck at home and never thought about it, because I have take home vehicle for work my truck stays parked.

I received a Onstar message 7 days later saying my vehicle was do for a oil change,

The Tech did a great job on the heater core but he never did my oil change. when I looked the filter was till dirty and the other things I as for had not been done.

The bottom line is I thought I bought a reliable truck this one has already started with problem, my sale rep forgot about me once the I signed the paper work. I don't think I should have to pay deducible for a vehicle that i haven't really driven. The other service that I paid for was not complete (Really).

I will never take my truck back to them for service and if anyone wants the 20$ service cards they gave me when i bought my truck you can have them. Screw that place this is why it is hard to trust service departments from now on I will watch the tech or the work my self.

1
★☆☆☆☆

I recently bought a pre-owned GMC Sierra pick up truck from Ken Dixion's,in December of 2010 to replace my older truck. My sale representatives name was Lori, she made all the promises in the worl to sell this truck and when I finally bought she can through with non of them.
I had buy my second key fob on ebay even though she gave me a we owe you peace of paper.

Fast Forward >>>> to September of this year, I have put less than 1800 miles on the truck from the time I bought. I went on a short trip to Baltimore with my wife and daughter stem starts coming from the A/C vents. I look the problem up on google and it said it was the heater core.

It was Labor day Monday I took my truck directly to the dealer ship and dropped it off since they were closed. I left the keys in the drop box and wrote down what was wrong.

I received a call the next morning at 06:15 the next morning saying they could not look at my truck because there a/c tech would not be in until Thursday. I explained to the lady called that I thought it was the heater core and she had it look at the same day.

The Service tech called and confirmed it was the heater core, he said could not work on it until the warranty inspector looked at. The warranty covered the service with a 100$ deducible. I ask for a oil change and inspection while the other services got completed.

I picked my truck up on Saturday of the same week. I paid for the oil change and the 100$ deductible. I park my truck at home and never thought about it, because I have take home vehicle for work my truck stays parked.

I received a Onstar message 7 days later saying my vehicle was do for a oil change,

The Tech did a great job on the heater core but he never did my oil change. when I looked the filter was till dirty and the other things I as for had not been done.

The bottom line is I thought I bought a reliable truck this one has already started with problem, my sale rep forgot about me once the I signed the paper work. I don't think I should have to pay deducible for a vehicle that i haven't really driven. The other service that I paid for was not complete (Really).

I will never take my truck back to them for service and if anyone wants the 20$ service cards they gave me when i bought my truck you can have them. Screw that place this is why it is hard to trust service departments from now on I will watch the tech or the work my self.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

I give this business one star because of the ??poor service? I received from Ken Dixon's Service department. I scheduled an appointment to have my oil changed on July 11, 2011. Immediately upon arrival, the technician came out to check and inspect my vehicle, he took my keys and I departed. Later that day, when I returned to pick up my vehicle, I noticed that the "service the airbag? light was lit. I immediately brought this issue to the technician??s attention because this light was NOT on when I dropped off the vehicle ?? nor when the technician checked the vehicle over that morning. I was informed by the technician that the light may be on ??due to the heat and if it don't clear for us to bring the vehicle back in for them to check it out?. So, I drove home with the "service the airbag light on".

On July 12, 2011, I called the service department back and spoke to Bill informing him that the light was still on and he went abruptly informed me that there was no way an oil change would cause the sensor to activate. But he did confirm that fact that when we brought the vehicle in and he requested that I bring the vehicle in so he could have it checked out.

On 13 July, my wife took a few hours off from work to drop the vehicle off. Later, she received a call from Bill informing her that ??no one had a clue as to how the air bag sensor went off?? She informed Bill that when I dropped our truck off, there were no warning lights activated. Furthermore, our On Star monthly report for July did not indicate any warnings other than the needed oil change.

As a loyal customer, I am very frustrated that no one in your service department was willing to admit that someone could have possibly made a mistake. However, they were real quick to try and charge us $500+ to fix something that they probably messed up. I am appalled at Bill??s accused ?? ??maybe you hit a "pothole"? NOTE: We never drove off the lot to hit this so called pothole!!!
Not once did he consider that perhaps one of his technicians dropped it when it was being released from the lift that they put it up on.

Bottom line, in the past, my wife and I brought our vehicle to Ken Dixon for service and gave high recommendations. However, from this point on we will be very reluctant.

1
★☆☆☆☆

I give this business one star because of the ??poor service? I received from Ken Dixon's Service department. I scheduled an appointment to have my oil changed on July 11, 2011. Immediately upon arrival, the technician came out to check and inspect my vehicle, he took my keys and I departed. Later that day, when I returned to pick up my vehicle, I noticed that the "service the airbag? light was lit. I immediately brought this issue to the technician??s attention because this light was NOT on when I dropped off the vehicle ?? nor when the technician checked the vehicle over that morning. I was informed by the technician that the light may be on ??due to the heat and if it don't clear for us to bring the vehicle back in for them to check it out?. So, I drove home with the "service the airbag light on".

On July 12, 2011, I called the service department back and spoke to Bill informing him that the light was still on and he went abruptly informed me that there was no way an oil change would cause the sensor to activate. But he did confirm that fact that when we brought the vehicle in and he requested that I bring the vehicle in so he could have it checked out.

On 13 July, my wife took a few hours off from work to drop the vehicle off. Later, she received a call from Bill informing her that ??no one had a clue as to how the air bag sensor went off?? She informed Bill that when I dropped our truck off, there were no warning lights activated. Furthermore, our On Star monthly report for July did not indicate any warnings other than the needed oil change.

As a loyal customer, I am very frustrated that no one in your service department was willing to admit that someone could have possibly made a mistake. However, they were real quick to try and charge us $500+ to fix something that they probably messed up. I am appalled at Bill??s accused ?? ??maybe you hit a "pothole"? NOTE: We never drove off the lot to hit this so called pothole!!!
Not once did he consider that perhaps one of his technicians dropped it when it was being released from the lift that they put it up on.

Bottom line, in the past, my wife and I brought our vehicle to Ken Dixon for service and gave high recommendations. However, from this point on we will be very reluctant.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

1 out of 1 people found this review helpful.

.

Unfortunately I am forced to give it at least one star. Terrible service department. Made an appt on a Thursday for the following Tuesday and when I get there I'm treated as if I was a walk in. The service assistant manager then tells me that my car will be done later that day possibly could run until tomorrow. Fine however they didn't have any loaner vehicles even though I told them I would be dropping my car off. 24 Hours after my scheduled appointment time they hadn't even looked at my vehicle. This is by far the worst service I've ever had and is well below the Cadillac standard.

1
★☆☆☆☆

Unfortunately I am forced to give it at least one star. Terrible service department. Made an appt on a Thursday for the following Tuesday and when I get there I'm treated as if I was a walk in. The service assistant manager then tells me that my car will be done later that day possibly could run until tomorrow. Fine however they didn't have any loaner vehicles even though I told them I would be dropping my car off. 24 Hours after my scheduled appointment time they hadn't even looked at my vehicle. This is by far the worst service I've ever had and is well below the Cadillac standard.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

1 out of 1 people found this review helpful.

Business Response:

Aidan B. I am sorry to hear that you had an unpleasant experience in our service department. We have been working very hard this year to improve our service department. We have dedicated a team of Guest Service Representatives who are here to take guest phone calls and make appointments. I believe that our efforts will have a positive impact on the experience our guests have while in service. I hope you will be able to give us an opportunity to change your mind. Please contact me at your earliest convenience. Brian H. (240) 427-1531
.

i purchased my honda here and have nothing but good things to say about the experience. i have taken the car in for routine service and am also pleased with my time spent in that department.

4
★★★★☆

i purchased my honda here and have nothing but good things to say about the experience. i have taken the car in for routine service and am also pleased with my time spent in that department.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

Heather H. Thank you for your positive feedback. I hope you continue to have a great experience. Brian H.
.

If you have any problems just talk to upper management and you will be taken care of. The free rental for warranty work is very convienent. I will continue to take my truck there for service.

4
★★★★☆

If you have any problems just talk to upper management and you will be taken care of. The free rental for warranty work is very convienent. I will continue to take my truck there for service.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

Bill C. Thank you for your continued service business. Brian H.
.

I was in the market for a vehicle and Stormy Wingate said she would send me information. I stooped from going where I was going to get her info and she never sent it. Poor customer service. I will take my business some other place and let others know as well.

1
★☆☆☆☆

I was in the market for a vehicle and Stormy Wingate said she would send me information. I stooped from going where I was going to get her info and she never sent it. Poor customer service. I will take my business some other place and let others know as well.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

M. K. I am sorry you did not receive the information you were looking for. I hope that if the opportunity presents itself in the future you will give us the chance to make a better impression. Brian H.
.

My family member takes her 2 Hondas here. She has been very satisfied with the service. With the older car, she asked for only work needed to insure safety, and not anything else. The auto mechanics listened, treated her with respect, and were very willing to discuss the vehicle issues with her.
Also, they let here come into the garage so they could show here the exact issues with the car. Highly recommended for your Honda service. Though I have to mention here that my experience is the Hondas keep running and running and never need service! I was very happy with my little Honda Civic. And great gas mileage!

5
★★★★★

My family member takes her 2 Hondas here. She has been very satisfied with the service. With the older car, she asked for only work needed to insure safety, and not anything else. The auto mechanics listened, treated her with respect, and were very willing to discuss the vehicle issues with her.
Also, they let here come into the garage so they could show here the exact issues with the car. Highly recommended for your Honda service. Though I have to mention here that my experience is the Hondas keep running and running and never need service! I was very happy with my little Honda Civic. And great gas mileage!

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

Claire R. Thank you for your kind words. I hope your family member continues to have a good experience here. Maybe you can convince her to write a review for us as well. Brian H.
 

Wait, you're the expert.

If you've been to or used Ken Dixon Chevrolet, leave a review.

It's easy, only takes a couple of minutes and you'll help thousands make an informed decision.



Write a Review