Appliance Depot Inc

★★★★★
Appliances, sales, service, new & used parts.
  • 8980 Jefferson Trl

    Inver Grove Hts, MN 55077

    Map & Directions
  • 651-454-5995

Shopping

Shopping
More choices in Inver Grove Hts:
Resultset_next

BDS Laundry Systems

2430 Enterprise Drive Saint Paul, AR

Resultset_next

Hoeft Appliance Ctr

334 University Ave E St Paul, MN

5 16
Hi! Sign in to let us know how Appliance Depot Inc was?
Write a Review
.

Purchased Speed Queen Washer and Hotpoint dryer from Appliance Depot, Excellent customer service, on time perfect delivery! Very happy with my purchase and the service I received here, I will buy here again and recommend you to all my

3
★★★★★

Purchased Speed Queen Washer and Hotpoint dryer from Appliance Depot, Excellent customer service, on time perfect delivery! Very happy with my purchase and the service I received here, I will buy here again and recommend you to all my

.

Hi,\r
I just purchased a part from you, a plastic refrigerator shelf made 28 (!) years ago, that was the exact replacement part that I needed! It fits, my old fridge is as good as new, and I thank you for providing this useful

3
★★★★★

Hi,\r
I just purchased a part from you, a plastic refrigerator shelf made 28 (!) years ago, that was the exact replacement part that I needed! It fits, my old fridge is as good as new, and I thank you for providing this useful

.

Thank-you ,received the Whirlpool Washer Suds with Solenoid Valve 285144 , SKU:285144.\r
\r
My son connected it to Our Kenmore Washer and the Suds Saver functions properly in all cycles:Drain out,Suds in from Sink O.K.\r
\r
Thanks for

3
★★★★★

Thank-you ,received the Whirlpool Washer Suds with Solenoid Valve 285144 , SKU:285144.\r
\r
My son connected it to Our Kenmore Washer and the Suds Saver functions properly in all cycles:Drain out,Suds in from Sink O.K.\r
\r
Thanks for

.

Just wanted to thank the woman who took my call yesterday, and Tommy for filling my order for a control board for my daughters old stove. She is moving out of her house tomorrow, and of course her stove broke down just this past

3
★★★★★

Just wanted to thank the woman who took my call yesterday, and Tommy for filling my order for a control board for my daughters old stove. She is moving out of her house tomorrow, and of course her stove broke down just this past

.

I Would NOT Recommend this place. I ordered online from Appliance Depot and although I understand the part would be used, I didn't know I would receive a disgustingly dirty, worn, scratched, dented and torn part. I never would order from

3
★★★★★

I Would NOT Recommend this place. I ordered online from Appliance Depot and although I understand the part would be used, I didn't know I would receive a disgustingly dirty, worn, scratched, dented and torn part. I never would order from

.

About two weeks ago, the handle on my fairly new Maytag dishwasher broke.\r
Obviously, the dishwasher won't work if the door can't latch, so I started looking for a replacement part. I found the latch in a few different places, but the

3
★★★★★

About two weeks ago, the handle on my fairly new Maytag dishwasher broke.\r
Obviously, the dishwasher won't work if the door can't latch, so I started looking for a replacement part. I found the latch in a few different places, but the

.

Good afternoon. I would like to thank your appliance expert, Ron, who has offered me assistance recently with both my washer and dryer. Both appliances are around 40+ years old and I had trouble even finding scimatics or current part

3
★★★★★

Good afternoon. I would like to thank your appliance expert, Ron, who has offered me assistance recently with both my washer and dryer. Both appliances are around 40+ years old and I had trouble even finding scimatics or current part

.

MonkeyG \r
We are sorry you had problems with your appliance. At the time your appliance needed repair it was no longer in warranty. We like to offer technical support over the phone to all of our customers whenever we can. Unfortunately

3
★★★★★

MonkeyG \r
We are sorry you had problems with your appliance. At the time your appliance needed repair it was no longer in warranty. We like to offer technical support over the phone to all of our customers whenever we can. Unfortunately

.

Just wanted to give you guys a big pat on the back. You have done a amazing job on your online web site. Pictures of everything are perfect and descriptions are clear.
This is a vast undertaking. And whoever does you website has done a

3
★★★★★

Just wanted to give you guys a big pat on the back. You have done a amazing job on your online web site. Pictures of everything are perfect and descriptions are clear.
This is a vast undertaking. And whoever does you website has done a

.

I had purchased a transformer from your company, Dec 9, 2011 08:45:27 PST This is just a quick note to say thanks... The part arrived Wednesday evening.. I installed it in the Microwave and everything went fine.. The microwave is back up

3
★★★★★

I had purchased a transformer from your company, Dec 9, 2011 08:45:27 PST This is just a quick note to say thanks... The part arrived Wednesday evening.. I installed it in the Microwave and everything went fine.. The microwave is back up

.

Thank you for the exceptional service through your online store!

A special thanks to Ron, who went the extra mile by requesting I email him photos of the dishwasher rack that I need to replace, then found the exact one, in perfect

3
★★★★★

Thank you for the exceptional service through your online store!

A special thanks to Ron, who went the extra mile by requesting I email him photos of the dishwasher rack that I need to replace, then found the exact one, in perfect

.

I just want to thank Appliance Depot and the appliance part recycling division. I recently bought a used stove from a guy locally for a great price. However, when trying to get it through the door, I banged the glass front against the

3
★★★★★

I just want to thank Appliance Depot and the appliance part recycling division. I recently bought a used stove from a guy locally for a great price. However, when trying to get it through the door, I banged the glass front against the

.

Thanks so much for all of your help with our microwave and our duct for the clothes dryer. Your honesty and integrity are such a breath of fresh air! This is how businesses use to be done years ago. We will only shop and buy from the

3
★★★★★

Thanks so much for all of your help with our microwave and our duct for the clothes dryer. Your honesty and integrity are such a breath of fresh air! This is how businesses use to be done years ago. We will only shop and buy from the

.

This place sucks! I purchased two supposedly brand new appliances from Appliance Depot and within 48 hours of installing each of them I needed to call for sevice calls as both were defective in some way. Also, all sales are final which

3
★★★★★

This place sucks! I purchased two supposedly brand new appliances from Appliance Depot and within 48 hours of installing each of them I needed to call for sevice calls as both were defective in some way. Also, all sales are final which

.

This is locally owned shop, they seem very knowledgeable, and I saved almost 30% on a new Amana bottom-freezer refrigerator buying it scratch-and-dent there. But 16 months after buying it, frost started building up in the freezer - which caused the fridge side to stop working. The warranty was 12 months and I hadn't bought extended coverage. To their credit they worked with me by phone to diagnose the problem anyway - except that they ended up steering me wrong. I followed instructions, ran the diagnostics, called them and said that the defrost thermostat test failed - it came up S for "short." I asked if I should try putting it into force defrost mode, was told not to bother because it wouldn't work without the defrost thermometer, and they referred me to a repair service. When the serviceman came out he informed me that "S' on that test means pass, not fail. He just put it into force defrost mode to get rid of the buildup (worked fine), and determined that the problem was some gunk built up on the sliding rails preventing the door from sealing. I understand that nobody's perfect, but it's still frustrating to be out $95 for a service call that didn't have to happen. Lesson learned to get a second opinion next time before scheduling service.

1
★★★☆☆

This is locally owned shop, they seem very knowledgeable, and I saved almost 30% on a new Amana bottom-freezer refrigerator buying it scratch-and-dent there. But 16 months after buying it, frost started building up in the freezer - which caused the fridge side to stop working. The warranty was 12 months and I hadn't bought extended coverage. To their credit they worked with me by phone to diagnose the problem anyway - except that they ended up steering me wrong. I followed instructions, ran the diagnostics, called them and said that the defrost thermostat test failed - it came up S for "short." I asked if I should try putting it into force defrost mode, was told not to bother because it wouldn't work without the defrost thermometer, and they referred me to a repair service. When the serviceman came out he informed me that "S' on that test means pass, not fail. He just put it into force defrost mode to get rid of the buildup (worked fine), and determined that the problem was some gunk built up on the sliding rails preventing the door from sealing. I understand that nobody's perfect, but it's still frustrating to be out $95 for a service call that didn't have to happen. Lesson learned to get a second opinion next time before scheduling service.

.

bought a fridge. when i stopped working they said that i was out of thier service area and suggested i buy unneeded parts from them until the problem was found. they stand behind their products only with a jacked up used parts price. i'd say price would have been fair if it lasted longer. charged a fee for using a card.

0
★☆☆☆☆

bought a fridge. when i stopped working they said that i was out of thier service area and suggested i buy unneeded parts from them until the problem was found. they stand behind their products only with a jacked up used parts price. i'd say price would have been fair if it lasted longer. charged a fee for using a card.

Pros: atleast the people were nice when i was buying

Cons: didn't last long, price too high, not really willinhg to hel

Wait, you're the expert.

If you've been to or used Appliance Depot Inc, leave a review.

It's easy, only takes a couple of minutes and you'll help thousands make an informed decision.



Write a Review