Sheely's Furniture And Appliance

★★★★☆
Sheely's, Furnish Your Life.
  • 11450 South Ave

    North Lima, OH 44452

    Map & Directions
  • 330-549-3901

About Sheely's Furniture And Appliance

Hours
Mon. and Fri. 9-9 Tues., Wed. Thurs. 9-8:30 Sat. 9-6 Sun. Closed

Shopping

Shopping
More choices in North Lima:
Resultset_next

Semachs Northside TV & Appliance

864 Youngstown Poland Rd Struthers, OH

Resultset_next

Kitchen & Bath World Distr

4435 Boardman Canfield Rd Canfield, OH

4.2667 15
Hi! Sign in to let us know how Sheely's Furniture And Appliance was?
Write a Review
.

I have and will always do buisness with Sheely's. Friendly and knowledgable staff. Delivery crew is always professional and respectful of my home. Once delivery crew completes the set up or installation of my items, they give me the

3
★★★★★

I have and will always do buisness with Sheely's. Friendly and knowledgable staff. Delivery crew is always professional and respectful of my home. Once delivery crew completes the set up or installation of my items, they give me the

.

Bait and switch. Our salesperson told us that the leather furniture we ordered was top grain leather. After delivery, we found that it was painted bicast leather. They accepted the furniture as a return, but then charged a $600

3
★★★★★

Bait and switch. Our salesperson told us that the leather furniture we ordered was top grain leather. After delivery, we found that it was painted bicast leather. They accepted the furniture as a return, but then charged a $600

.

in response to Sheely's reply to Bruce L While we are glad that our special order chair coming in early to your store made you happy, it did not help us out any here at our home where we had no living room furniture for 8 weeks as of

3
★★★★★

in response to Sheely's reply to Bruce L While we are glad that our special order chair coming in early to your store made you happy, it did not help us out any here at our home where we had no living room furniture for 8 weeks as of

.

In Response to Bruce L., we understand how frustrating it can be when items take longer to arrive than expected. Were glad that your special order recliner arrived quickly, however the sleeper sofa was delayed coming in from the

3
★★★★★

In Response to Bruce L., we understand how frustrating it can be when items take longer to arrive than expected. Were glad that your special order recliner arrived quickly, however the sleeper sofa was delayed coming in from the

.

Will never shop there again. Should have went with my instincts and bought from the local store that was slightly more money. They delivered the wrong chair to us (just power vs. manual so it was actually the correct chair). We didn't notice the mistake due to it being the chair for an elderly family member and not used by us. Not to mention that we had ordered 6 weeks prior and looked and many stores and many options. Anyway we received a very rude call from the company stating that we were responsible for the mistake due to not informing them of their own mistake. They thought they were being very nice by splitting the cost of the increased price of the chair. We paid just because we didn't want to go through the problem of taking the chair away from our elderly family member. The furniture itself is ok, but the sofa came with scratches in the upholstery and uneven stitching. Luckily it is at the top behind the cushion. Overall I would not recommend this store and I hope we don't have to deal with them about the warranty for our furniture.

1
★☆☆☆☆

Will never shop there again. Should have went with my instincts and bought from the local store that was slightly more money. They delivered the wrong chair to us (just power vs. manual so it was actually the correct chair). We didn't notice the mistake due to it being the chair for an elderly family member and not used by us. Not to mention that we had ordered 6 weeks prior and looked and many stores and many options. Anyway we received a very rude call from the company stating that we were responsible for the mistake due to not informing them of their own mistake. They thought they were being very nice by splitting the cost of the increased price of the chair. We paid just because we didn't want to go through the problem of taking the chair away from our elderly family member. The furniture itself is ok, but the sofa came with scratches in the upholstery and uneven stitching. Luckily it is at the top behind the cushion. Overall I would not recommend this store and I hope we don't have to deal with them about the warranty for our furniture.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

This customer purchased a power reclining sofa and a non power reclining chair and took delivery on Dec. 16, 2013. We realized that the power reclining chair had been loaded by mistake and delivered. The power chair costs $100.00 more than the non power chair. The customer paid for the non power chair. We called the customer on Dec. 19th and informed them of the delivery error. They knew they had the wrong chair, however they liked the power. Since they paid for the non power we offered them the option of keeping the power chair for an additional $50 (we met them halfway on the difference) or we could pick up the chair and deliver the non power chair that they paid for. They seemed very happy to keep the power chair and only pay $50.00. If they want the non power chair delivered we will be happy to do the exchange and refund the $50.00. Also, this customer has a full warranty on their furniture. Please call the store and customer service will be happy to send a technician to your home to look at the sofa.
.

I live in Pittsburgh and was in the market for furniture. I shopped at all the Pittsburgh stores and could not find what I was looking for. I wanted more selection of reclining sofa's in more colors and fabrics. I saw all the ad's for Sheely's and decided to take a look. They had a huge selection and the salespeople were very helpful and knowledgeable. After selecting a matching power reclining sofa and chair, I had several issues with the quality, basically it was defective cushioning or foam support. I was very impressed that after speaking with Sheely's management, they went above and beyond to make it right. The issue was not with Sheely's, it was with the manufacturer of this particular make and model. Any store can have this issue, it is how they handle the issue that is important. They called the manufacturer and were willing and able to convince the manufacturer to take back the defective sofa. I was able to come back into the store and select something from a different manufacturer and due to their oustanding customer service, I decided to buy some additional furniture from them. I was also able to keep the defective furniture until the new furniture came in. I was concerned at first because while I was just outside the warranty period, the furniture was defective well within the warranty, I just kept hoping I could live with the defects. As the defect continued to escalate, I realized I should have dealt with it sooner (within the warranty period). At first, Sheely's wanted to hold me to the warranty period, but in the end they were willing to go above and beyond to make this right even though I was outside the warranty period. Every company dealing with multiple manufacturers can at times have issues with the quality of a particular manufacturer and even specifically to a particular make and model, it is how they go about making this right for the customer that really matters. I was impressed the most with their customer service and the responsiveness to my issues and the concern to keep my long-term business. Because of this, I would shop at Sheely's again. Every business can run into issues, new styles and new manufacturers can come into the picture, it is what they do to make it all right for their customers and being willing to contact the manufacturer on behalf of their customers.. showing that their customers come first.. is what impresses me. Thank you Sheely's for being a stand-up company and for caring about your customers repeat business.

4
★★★★☆

I live in Pittsburgh and was in the market for furniture. I shopped at all the Pittsburgh stores and could not find what I was looking for. I wanted more selection of reclining sofa's in more colors and fabrics. I saw all the ad's for Sheely's and decided to take a look. They had a huge selection and the salespeople were very helpful and knowledgeable. After selecting a matching power reclining sofa and chair, I had several issues with the quality, basically it was defective cushioning or foam support. I was very impressed that after speaking with Sheely's management, they went above and beyond to make it right. The issue was not with Sheely's, it was with the manufacturer of this particular make and model. Any store can have this issue, it is how they handle the issue that is important. They called the manufacturer and were willing and able to convince the manufacturer to take back the defective sofa. I was able to come back into the store and select something from a different manufacturer and due to their oustanding customer service, I decided to buy some additional furniture from them. I was also able to keep the defective furniture until the new furniture came in. I was concerned at first because while I was just outside the warranty period, the furniture was defective well within the warranty, I just kept hoping I could live with the defects. As the defect continued to escalate, I realized I should have dealt with it sooner (within the warranty period). At first, Sheely's wanted to hold me to the warranty period, but in the end they were willing to go above and beyond to make this right even though I was outside the warranty period. Every company dealing with multiple manufacturers can at times have issues with the quality of a particular manufacturer and even specifically to a particular make and model, it is how they go about making this right for the customer that really matters. I was impressed the most with their customer service and the responsiveness to my issues and the concern to keep my long-term business. Because of this, I would shop at Sheely's again. Every business can run into issues, new styles and new manufacturers can come into the picture, it is what they do to make it all right for their customers and being willing to contact the manufacturer on behalf of their customers.. showing that their customers come first.. is what impresses me. Thank you Sheely's for being a stand-up company and for caring about your customers repeat business.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

You know the old saying, "You get what you paid for". Well, this certainly applies to this place. Great prices, no service. If you have a problem with something you bought, good luck getting any help. Once they have your money, they don't care about you anymore. The wife and I will never shop there again. Horrible place. Owner is a real piece of work too!

1
★☆☆☆☆

You know the old saying, "You get what you paid for". Well, this certainly applies to this place. Great prices, no service. If you have a problem with something you bought, good luck getting any help. Once they have your money, they don't care about you anymore. The wife and I will never shop there again. Horrible place. Owner is a real piece of work too!

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

So sorry Gary that you are not happy. If the merchandise you purchased was anything other than an as-is or closeout piece you do have a factory warranty. Please call me and we will see what we can do for you.
.

Had the same exact problem as Shady Sharyn, They do not stand behind the quality of the furniture they sell. Notified them day after delivery of issues with new furniture and "repairman" that they sent said "thats just how it is"!!!! After

3
★★★★★

Had the same exact problem as Shady Sharyn, They do not stand behind the quality of the furniture they sell. Notified them day after delivery of issues with new furniture and "repairman" that they sent said "thats just how it is"!!!! After

.

In response to "sueh". On May 14th, 2012, this customer had a Lane motion sofa and recliner chair delivered. She called Sheely's and set up a service call for June 6th, 2012. Customer did not like that the fabric is gathered and bunches

3
★★★★★

In response to "sueh". On May 14th, 2012, this customer had a Lane motion sofa and recliner chair delivered. She called Sheely's and set up a service call for June 6th, 2012. Customer did not like that the fabric is gathered and bunches

.

The most important thing to know about Sheely's
I had a hard time finding what I was looking for, I was trying to match a fabric. I even had a swatch with me. Every where I went I was shown a Chinese sofa with fabric that was poorly dyed. When I went to Sheely's the sales lady could tell I was stressing. I told her about my problem and that I want a quality sofa with a quality fabric that matches. I would like it to be American made or local. Unlike the other stores I was quickly shown to a company called Charles Schneider Furniture. They must have had every fabric I could think of. The sales lady said I can pick any fabric and she will call the factory so they can make it just for me. I ended up going with a beautiful plaid(the plaid is perfectly lined up on the cushions!) with extra firm cushions(for my knees). I have had the sofa for months, it sits like it is brand new.

4
★★★★☆

The most important thing to know about Sheely's
I had a hard time finding what I was looking for, I was trying to match a fabric. I even had a swatch with me. Every where I went I was shown a Chinese sofa with fabric that was poorly dyed. When I went to Sheely's the sales lady could tell I was stressing. I told her about my problem and that I want a quality sofa with a quality fabric that matches. I would like it to be American made or local. Unlike the other stores I was quickly shown to a company called Charles Schneider Furniture. They must have had every fabric I could think of. The sales lady said I can pick any fabric and she will call the factory so they can make it just for me. I ended up going with a beautiful plaid(the plaid is perfectly lined up on the cushions!) with extra firm cushions(for my knees). I have had the sofa for months, it sits like it is brand new.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

Sheely's actually deserves a -2 stars. They sell furniture that they tell you has a warranty, but when there's a problem with a brand new sofa, they want you to pay for any repairs. The manufacturer of the sofa says Sheely's is responsible for repairs in the first year after the sale. If Sheely's doesn't want to live up to that agreement, they shouldn't be selling the brand. Bottom line, if you're considering a major furniture purchase, try another store. Sheely's does not back a sofa they sold when the frame is making a cracking sound five days after delivery in a home with two adults and no children.

0
★☆☆☆☆

Sheely's actually deserves a -2 stars. They sell furniture that they tell you has a warranty, but when there's a problem with a brand new sofa, they want you to pay for any repairs. The manufacturer of the sofa says Sheely's is responsible for repairs in the first year after the sale. If Sheely's doesn't want to live up to that agreement, they shouldn't be selling the brand. Bottom line, if you're considering a major furniture purchase, try another store. Sheely's does not back a sofa they sold when the frame is making a cracking sound five days after delivery in a home with two adults and no children.

.

I think Sheely's offers good selection, good prices, and good sales service.
I was unhappy to learn that since I lived in Cleveland I would be required to pay $100 fee for them to come and look at my furniture problem even though it is under warranty - if the warranty were expired, I would be required to pay $180 in total plus labor unless of course I wanted to cart my furniture back to them for repair. Can understand their position, but a $500 chair will cost me half that for a repair if it is outside warranty. I think I will have to shop closer to home.

3
★★★☆☆

I think Sheely's offers good selection, good prices, and good sales service.
I was unhappy to learn that since I lived in Cleveland I would be required to pay $100 fee for them to come and look at my furniture problem even though it is under warranty - if the warranty were expired, I would be required to pay $180 in total plus labor unless of course I wanted to cart my furniture back to them for repair. Can understand their position, but a $500 chair will cost me half that for a repair if it is outside warranty. I think I will have to shop closer to home.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

We offer free service the first year in our free delivery zone. However we do charge a fee for Out-of-Zone service. While we would love to service for free everywhere it just isn't economically feasible. We do offer everyday low prices and the largest selection of furniture and appliances in the tri-state area. Thank you for shopping at Sheely's.
.

Well we went to Sheelys after having a bad experience at Best Buy. We expected to find the prices to be a bit high. We were wrong. When we walked into the store we were greeted. When we found the stove we wanted a salesperson explained to us how to use everything on it. We were able to get next day delivery too for free. Also a cord came with the stove. At Home depot and Best Buy you had to buy the cord at an additonal cost. The delievery people came dropped off the stove and then half an hour later the stove was on fire. A cord was left inside the oven. We called Sheelys, they apologized and delievered another stove before 10 am. I would will be returning to the store for many years to come. Also I would believe and comments the are posted anonymously.

5
★★★★★

Well we went to Sheelys after having a bad experience at Best Buy. We expected to find the prices to be a bit high. We were wrong. When we walked into the store we were greeted. When we found the stove we wanted a salesperson explained to us how to use everything on it. We were able to get next day delivery too for free. Also a cord came with the stove. At Home depot and Best Buy you had to buy the cord at an additonal cost. The delievery people came dropped off the stove and then half an hour later the stove was on fire. A cord was left inside the oven. We called Sheelys, they apologized and delievered another stove before 10 am. I would will be returning to the store for many years to come. Also I would believe and comments the are posted anonymously.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

The delivery personnel were in such a rush to deliver the furniture and leave, they scratched our walls and table. Then they denied it and would not pay for the damage!!!! I would not recommend to anyone this furniture dealer due to poor service and dishonestly.

4
★★★★☆

The delivery personnel were in such a rush to deliver the furniture and leave, they scratched our walls and table. Then they denied it and would not pay for the damage!!!! I would not recommend to anyone this furniture dealer due to poor service and dishonestly.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

This is definitely a first class furniture and appliance store. Great items to choose from and a very large display as well. Helpful and courteous sales staff. And free delivery on top of all that. What more can you ask for? And they will even haul away your old items at no extra charge too.

5
★★★★★

This is definitely a first class furniture and appliance store. Great items to choose from and a very large display as well. Helpful and courteous sales staff. And free delivery on top of all that. What more can you ask for? And they will even haul away your old items at no extra charge too.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

1 out of 1 people found this review helpful.

 

Wait, you're the expert.

If you've been to or used Sheely's Furniture And Appliance, leave a review.

It's easy, only takes a couple of minutes and you'll help thousands make an informed decision.



Write a Review