Glass City Flowers

★★★★☆
  • 1728 W Laskey Rd Ste A

    Toledo, OH 43613

    Map & Directions
  • 419-475-9646

About Glass City Flowers

Hours
Mon-Sat 10am-6pm ; Sun 11am-5pm ; Open 7 Days ; Open Holidays ; Appointments Available ; 24 Hour Emergency Service Available

Shopping

Shopping
More choices in Toledo:
Resultset_next

Tama Florists Greenhouse

1200 E 5th St Tama, IA

3.7 20
Hi! Sign in to let us know how Glass City Flowers was?
Write a Review
.

This is the worst, most unprofessional place I've ever seen. Rude, rude, rude. It's hard to believe this place is still in business, they must be running some good scams.

3
★★★★★

This is the worst, most unprofessional place I've ever seen. Rude, rude, rude. It's hard to believe this place is still in business, they must be running some good scams.

.

I being the brides mother was going to leave this alone because you were not worth my time but now I'm not. If any of the readers want to google Glass City Florist reviews (which I wish I had prior to my order) they will see we are not

3
★★★★★

I being the brides mother was going to leave this alone because you were not worth my time but now I'm not. If any of the readers want to google Glass City Florist reviews (which I wish I had prior to my order) they will see we are not

.

I put in an order with Glass City Flowers, the workers there were very proffesional, the florist there is awesome, I ordered a specific bouquet of flowers for my mother and the florist totally detailed my order exactly how it should've been. My flowers are very fresh and beautiful. I also puchased a dozen of fresh, beautiful red carnations, which were indeed only 50 cents a piece. I absolutely love Glass City Flowers, very proffesional people and very nice delivery people. If you want guarenteed service Glass City Flowers is where you want to be.

5
★★★★★

I put in an order with Glass City Flowers, the workers there were very proffesional, the florist there is awesome, I ordered a specific bouquet of flowers for my mother and the florist totally detailed my order exactly how it should've been. My flowers are very fresh and beautiful. I also puchased a dozen of fresh, beautiful red carnations, which were indeed only 50 cents a piece. I absolutely love Glass City Flowers, very proffesional people and very nice delivery people. If you want guarenteed service Glass City Flowers is where you want to be.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

I hired Glass City Flowers to decorate a Bachelorette party, and it was so glittery and pretty, prompt and perfect? thank you Glass City Flowers.. I will recommend you to my friends.

5
★★★★★

I hired Glass City Flowers to decorate a Bachelorette party, and it was so glittery and pretty, prompt and perfect? thank you Glass City Flowers.. I will recommend you to my friends.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

Glass City flowers is amazing !! They Did such a beautiful job on my flower arrangements for my wedding!! The flowers were fresh and so uniquely designed .. their service was absolutely outstanding !! Ms. Bernadett was so patient with picking out the flowers.. she was very sweet and went out of her way to make my day special !! The flowers were delivered on time with pure elegance. I would recommend glass city flowers to every bride over any other company !!!

Just wanna say thank you guys so much.. u did a phenomenal job?

5
★★★★★

Glass City flowers is amazing !! They Did such a beautiful job on my flower arrangements for my wedding!! The flowers were fresh and so uniquely designed .. their service was absolutely outstanding !! Ms. Bernadett was so patient with picking out the flowers.. she was very sweet and went out of her way to make my day special !! The flowers were delivered on time with pure elegance. I would recommend glass city flowers to every bride over any other company !!!

Just wanna say thank you guys so much.. u did a phenomenal job?

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

I cannot believe this business still exists. Extremely poor customer service. I ordered a corsage for my daughters formal dance tonight. I placed the order early on Monday to ensure it would definately be ready. My daughter has been looking forward to this night all year and because it is the end of her junior high years we thought it would be special to have a wrist corsage from her daddy. He picked up the order for me because the woman told me that they closed at 6 and I could not be off work in time to pick it up. I come home and helped her get dressed and her dad brought out the flower to surprise her AND BOY WAS IT A SURPRISE! The beautiful corsage on the website is not what we got, instead we received a boutinere (sp?) that was God awful! I was very disappointed because they were closed and our surprise was ruined. About 15 minutes after this I received a phone call from the shop inquiring about us picking up her corsage. I said he did and we got the wrong one. The lady on the phone said, ""Oh, you are the one who got the wrong one!"" I said yes and she said come on over so you can get the right one. Upon arriving, one of the workers became obnoxious and started saying ""oh he told me he wanted a boutineer"" let me tell you, the man does not even know what that is! She proceeded to tell me that he asked for one for Allison and it was under her last name, so we got someone else's order. Then she told me she made it grey because he told her that our daughter's dress was grey. He had no idea what the dress even looked like. Then she said he said he wanted one for a boy and that she asked him 3 times and he said he definately wanted one for a boy. I am pretty sure he is aware his daughter is a girl! So at this point, I was like wait a minute, did she get the wrong order, or did he tell you the wrong color and thing to make? She became irrate. She then showed my daughter the correct one, which was beautiful. My daughter was happy about it, so I went to pay the difference being the corsage was more expensive. The lady then told me ""oh no, you will pay full price, this is your fault!"" I said this is bull and you are lying about all of this. She handed me my credit card back and told me I could leave. I said, ""wait, are you honestly saying you are not going to sell the right one to me for my daughter who is standing here waiting for her dance?"" she said only if you pay full price. I then gave her my credit card back and said whatever, I will not be returning here ever! She threw my card back at me and refused to sell it to me and told me she would be expecting an apology when she found out he asked for grey. REALLY? I said lady you are nuts if you think I am calling here for anything. I asked if she was the owner, she stated no and gave me a card and told me she can't wait to read my letter of complaint. I said this is ridiculous that you can refuse to sell this to me when my daughter is standing right here waiting for a corsage. She thought that was really funny at that point. I told her I would be contacting the BBB and she said ""F*** You! right in front of my daughter. I walked out the door and remembered I forgot the original mess they tried passing off to us and went it to grab it. She tried keeping the original receipt and I said absolutely not, I will be taking that receipt. I walked out the door and she said F*** You again, and I said you are honestly saying that to a customer, nice class lady and then she proceeded to flip me off in front of my two children and my daughters friend that were in the car. On a side note, for a flower shop that place absolutely smells awful. PLEASE DO NOT PATRONIZE PLACES LIKE THIS-WE DO NOT NEED THIS TYPE OF BUSINESS IN OUR NEIGHBORHOOD! You have to at least give one star for a rating, but they do not deserve even that!

0
★☆☆☆☆

I cannot believe this business still exists. Extremely poor customer service. I ordered a corsage for my daughters formal dance tonight. I placed the order early on Monday to ensure it would definately be ready. My daughter has been looking forward to this night all year and because it is the end of her junior high years we thought it would be special to have a wrist corsage from her daddy. He picked up the order for me because the woman told me that they closed at 6 and I could not be off work in time to pick it up. I come home and helped her get dressed and her dad brought out the flower to surprise her AND BOY WAS IT A SURPRISE! The beautiful corsage on the website is not what we got, instead we received a boutinere (sp?) that was God awful! I was very disappointed because they were closed and our surprise was ruined. About 15 minutes after this I received a phone call from the shop inquiring about us picking up her corsage. I said he did and we got the wrong one. The lady on the phone said, ""Oh, you are the one who got the wrong one!"" I said yes and she said come on over so you can get the right one. Upon arriving, one of the workers became obnoxious and started saying ""oh he told me he wanted a boutineer"" let me tell you, the man does not even know what that is! She proceeded to tell me that he asked for one for Allison and it was under her last name, so we got someone else's order. Then she told me she made it grey because he told her that our daughter's dress was grey. He had no idea what the dress even looked like. Then she said he said he wanted one for a boy and that she asked him 3 times and he said he definately wanted one for a boy. I am pretty sure he is aware his daughter is a girl! So at this point, I was like wait a minute, did she get the wrong order, or did he tell you the wrong color and thing to make? She became irrate. She then showed my daughter the correct one, which was beautiful. My daughter was happy about it, so I went to pay the difference being the corsage was more expensive. The lady then told me ""oh no, you will pay full price, this is your fault!"" I said this is bull and you are lying about all of this. She handed me my credit card back and told me I could leave. I said, ""wait, are you honestly saying you are not going to sell the right one to me for my daughter who is standing here waiting for her dance?"" she said only if you pay full price. I then gave her my credit card back and said whatever, I will not be returning here ever! She threw my card back at me and refused to sell it to me and told me she would be expecting an apology when she found out he asked for grey. REALLY? I said lady you are nuts if you think I am calling here for anything. I asked if she was the owner, she stated no and gave me a card and told me she can't wait to read my letter of complaint. I said this is ridiculous that you can refuse to sell this to me when my daughter is standing right here waiting for a corsage. She thought that was really funny at that point. I told her I would be contacting the BBB and she said ""F*** You! right in front of my daughter. I walked out the door and remembered I forgot the original mess they tried passing off to us and went it to grab it. She tried keeping the original receipt and I said absolutely not, I will be taking that receipt. I walked out the door and she said F*** You again, and I said you are honestly saying that to a customer, nice class lady and then she proceeded to flip me off in front of my two children and my daughters friend that were in the car. On a side note, for a flower shop that place absolutely smells awful. PLEASE DO NOT PATRONIZE PLACES LIKE THIS-WE DO NOT NEED THIS TYPE OF BUSINESS IN OUR NEIGHBORHOOD! You have to at least give one star for a rating, but they do not deserve even that!

.

This florist is very unprofessional! My husband ordered flowers to be delivered but did not know I was not in the office that day. He ordered at 11:30 and by 11:50 they were calling me to verify the order address. (Why not call the sender--why would you want to ruin the surprise) They had called my job and were told I was traveling but apparently proceeded to read my HR director the message that my husband had requested to be put on the card.

When getting back into the office, the HR rep said I have a message for you and he told me what my flowers said. I thought maybe they tried to deliver to work and he saw the message but was told no, the lady called him and read it to him ??? We were both surprised.

I called the shop to let them know what had happened and was told by the owner, Bernadette, that she is the one that made the call and that was not true. I asked then how how did he know what it said, the flowers ended up being delivered to my home and never came to work. She refused to admit it and would not apologize. Basically called me a liar. She kept talking over me and would not let me speak. I finally had no choice but to hang up on her as the call was not going anywhere. After 20 minutes or so I tried to call back, once she heard who i was she screamed that I was harrassing her and she was going to call my job. I told her she better not call my job and she hung up on me midsentence. She then called my job AT LEAST three times and told them I was harrassing her, her employees and her supervisors??? I had only talked to one person.

Perhaps she has three personalities?? Very unprofessional, the flowers were beautiful and appreciated however the mess that she created was completely uncalled for. If you want a pleasant experience avoid this flower shop!!

1
★☆☆☆☆

This florist is very unprofessional! My husband ordered flowers to be delivered but did not know I was not in the office that day. He ordered at 11:30 and by 11:50 they were calling me to verify the order address. (Why not call the sender--why would you want to ruin the surprise) They had called my job and were told I was traveling but apparently proceeded to read my HR director the message that my husband had requested to be put on the card.

When getting back into the office, the HR rep said I have a message for you and he told me what my flowers said. I thought maybe they tried to deliver to work and he saw the message but was told no, the lady called him and read it to him ??? We were both surprised.

I called the shop to let them know what had happened and was told by the owner, Bernadette, that she is the one that made the call and that was not true. I asked then how how did he know what it said, the flowers ended up being delivered to my home and never came to work. She refused to admit it and would not apologize. Basically called me a liar. She kept talking over me and would not let me speak. I finally had no choice but to hang up on her as the call was not going anywhere. After 20 minutes or so I tried to call back, once she heard who i was she screamed that I was harrassing her and she was going to call my job. I told her she better not call my job and she hung up on me midsentence. She then called my job AT LEAST three times and told them I was harrassing her, her employees and her supervisors??? I had only talked to one person.

Perhaps she has three personalities?? Very unprofessional, the flowers were beautiful and appreciated however the mess that she created was completely uncalled for. If you want a pleasant experience avoid this flower shop!!

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

Dear M.D. Please stop posting fake reviews on all of the search engines with different false instances. You work at a Collection agency. We are not allowed to delivery to you directly. We were directed and told to go to Human resources and we had to reveal our reasons for wanting to deliver a package. We are sorry.
.

This place was so bad it just stunned me, until i read the other reviews. Order flowers, confirmed order, called to make sure they were ready, everything's ok you would think......WRONG. After answering this rude witch 5 times i ordered the flowers, called earlier to confirm, showed my receipt, she said she did not have my order. She could give me a new order, but I could not get valentines roses until next week? Here's where the butt load of crap begins.

After be called on it, seeing bare shelves, I figured my purchase must have been less dollars and they ran out of flowers. Cases were empty and what was sitting on the floor looked like junk. Rude people, owners not present. No charming flower girl here. She began yelling when she knew she was wrong. Could not stand it. had to get a refund and have their company charge back, owner should fire the employees, or if thats their way of doing business, close up shop and left professionals handle the flowers in Toledo.

On a positive note, I went across the street to Kroger, got beautfiul roses, leaves, and filling , nicely wrapped for 25.00 and my wife was very pleased. They looked much better than what I saw at this little dive.

1
★☆☆☆☆

This place was so bad it just stunned me, until i read the other reviews. Order flowers, confirmed order, called to make sure they were ready, everything's ok you would think......WRONG. After answering this rude witch 5 times i ordered the flowers, called earlier to confirm, showed my receipt, she said she did not have my order. She could give me a new order, but I could not get valentines roses until next week? Here's where the butt load of crap begins.

After be called on it, seeing bare shelves, I figured my purchase must have been less dollars and they ran out of flowers. Cases were empty and what was sitting on the floor looked like junk. Rude people, owners not present. No charming flower girl here. She began yelling when she knew she was wrong. Could not stand it. had to get a refund and have their company charge back, owner should fire the employees, or if thats their way of doing business, close up shop and left professionals handle the flowers in Toledo.

On a positive note, I went across the street to Kroger, got beautfiul roses, leaves, and filling , nicely wrapped for 25.00 and my wife was very pleased. They looked much better than what I saw at this little dive.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

Wow What a bad experience! Don't buy your stuff here, you probably will not get it. Confirmed a Valentines groupon purchase, confirmed in the morning, they did not have it at 3:00 to pick it up, said they could place a new order, but could not have it until NEXT WEEK. Who gives valentine's roses a week wait. They became rude and defensive because they made a mistake. Would not provide the 70.00 flowers or have the owner get involved.\r
\r
If it's important, Stay Away, went to kroger had great flowers 5 minutes later for 25.00 with leaves and filling, nicely wrapped.\r
\r
STAY AWAY!

0
★☆☆☆☆

Wow What a bad experience! Don't buy your stuff here, you probably will not get it. Confirmed a Valentines groupon purchase, confirmed in the morning, they did not have it at 3:00 to pick it up, said they could place a new order, but could not have it until NEXT WEEK. Who gives valentine's roses a week wait. They became rude and defensive because they made a mistake. Would not provide the 70.00 flowers or have the owner get involved.\r
\r
If it's important, Stay Away, went to kroger had great flowers 5 minutes later for 25.00 with leaves and filling, nicely wrapped.\r
\r
STAY AWAY!

.

Thank You Glass City Flowers my wife loved her flowers and teddy bear great job i will be ordering once a month to put a smile on my honeys face :) also the flowers came right on time once again Thank You for the wonderful job

5
★★★★★

Thank You Glass City Flowers my wife loved her flowers and teddy bear great job i will be ordering once a month to put a smile on my honeys face :) also the flowers came right on time once again Thank You for the wonderful job

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

The flower shop is amazing!
I lived in Ohio and recently moved to New York and one of the things I miss most about Ohio is Glass City Flowers! Since I can't have their beautiful designs here in New York, I make a point of sending them to my friends back in Ohio! Like myself, my friends are very cool but hard to please or impress! to hear them go on and on about how beautiful the flowers and how gorgeous and artsy the designs are........ Coming from them, it makes confidant that Glass City Flowers is still a cut above the rest and at the top of their game! I usually speak to Bernadette who's so wonderful and gracious and gets perfect each time! Also I order over the phone from New York for my family and friends in Ohio Thank you Glass City Flowers, you guys are the best!

5
★★★★★

The flower shop is amazing!
I lived in Ohio and recently moved to New York and one of the things I miss most about Ohio is Glass City Flowers! Since I can't have their beautiful designs here in New York, I make a point of sending them to my friends back in Ohio! Like myself, my friends are very cool but hard to please or impress! to hear them go on and on about how beautiful the flowers and how gorgeous and artsy the designs are........ Coming from them, it makes confidant that Glass City Flowers is still a cut above the rest and at the top of their game! I usually speak to Bernadette who's so wonderful and gracious and gets perfect each time! Also I order over the phone from New York for my family and friends in Ohio Thank you Glass City Flowers, you guys are the best!

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

I had last minute and after hour delivery. And they did it for me. Wow.. who does that. thank you glass city flowers.

2
★★★★★

I had last minute and after hour delivery. And they did it for me. Wow.. who does that. thank you glass city flowers.

.

I was suppose to have received surprise flowers for my 40th birthday party at work from my fiance since he couldn't be here. When I was getting ready to leave I got a call from him asking if I ever recd flowers when I said No he said he had sent them and they were to be here before the party. At 3:30 I was getting ready to leave work and there was a delivery guy at the door with the flowers. They were not covered, wilted, and 1 rose was even broken. When I expressed the dissappointment to the driver he indicated they were given the wrong address. The address on the card is where they delivered it. He further contended he was at my work twice I told him that wasn't true as my office is next to the window and I would have seen him. He said he was only a driver and I said I really sorry but as a driver he should use the address given and maybe we wouldn't be having this conversation. I told him to let the business know that this was the worse flower gift I ever recd and to let them know the flowers were broke. The next thing I know Im receiving a phone call from this women claiming to be the owner who proceeded to rudely tell me that she didn't appreciate the way I spoke to her driver. She told me the order came through the internet and said hold on. As I waited I could hear her speaking to another customer on another call. She came back on the phone and said it was not there fault that they were given the wrong address. When I cut her off I told her business with another company has nothing to do with me. I further said the address on the card was correct and where delivered extreamly late. At that point she hung up on me. When I called back, she hung up on me again. The wilted broken late 1 dozen roses cost $70

1
★☆☆☆☆

I was suppose to have received surprise flowers for my 40th birthday party at work from my fiance since he couldn't be here. When I was getting ready to leave I got a call from him asking if I ever recd flowers when I said No he said he had sent them and they were to be here before the party. At 3:30 I was getting ready to leave work and there was a delivery guy at the door with the flowers. They were not covered, wilted, and 1 rose was even broken. When I expressed the dissappointment to the driver he indicated they were given the wrong address. The address on the card is where they delivered it. He further contended he was at my work twice I told him that wasn't true as my office is next to the window and I would have seen him. He said he was only a driver and I said I really sorry but as a driver he should use the address given and maybe we wouldn't be having this conversation. I told him to let the business know that this was the worse flower gift I ever recd and to let them know the flowers were broke. The next thing I know Im receiving a phone call from this women claiming to be the owner who proceeded to rudely tell me that she didn't appreciate the way I spoke to her driver. She told me the order came through the internet and said hold on. As I waited I could hear her speaking to another customer on another call. She came back on the phone and said it was not there fault that they were given the wrong address. When I cut her off I told her business with another company has nothing to do with me. I further said the address on the card was correct and where delivered extreamly late. At that point she hung up on me. When I called back, she hung up on me again. The wilted broken late 1 dozen roses cost $70

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

The order came from Just Flowers www.justflowers.com a relay company, It was sent with no time restrictions, and it was sent incorrectly. It took most the day for just flowers to correct and finalize this order and approve us to deliver. We had no idea that there was more to this. Our records show that Just Flowers was having trouble filling your order and it bounced from shop to shop before it got to us. An attempt to convey this to you at the time was unsuccessful, and we are sorry. A full refund was issued.
.

No other shop would take my wedding in February, But Glass City flowers went over and beyond for me. A perfect day to remember! The flowers were great and the prices! Wow With the services and beautiful flowers they did for me, I would of paid a lot more than I did to them, because they deserved more. Actually I will be returning all my future business to Glass City Flowers as this is a day to remember and they did a great job!

2
★★★★★

No other shop would take my wedding in February, But Glass City flowers went over and beyond for me. A perfect day to remember! The flowers were great and the prices! Wow With the services and beautiful flowers they did for me, I would of paid a lot more than I did to them, because they deserved more. Actually I will be returning all my future business to Glass City Flowers as this is a day to remember and they did a great job!

.

No other shop would take my wedding in February, But Glass City flowers went over and beyond for me. A perfect day to remember! The flowers were great and the prices! Wow With the services and beautiful flowers they did for me, I would of paid a lot more than I did to them, because they deserved more. Actually I will be returning all my future business to Glass City Flowers as this is a day to remember and they did a great job!

5
★★★★★

No other shop would take my wedding in February, But Glass City flowers went over and beyond for me. A perfect day to remember! The flowers were great and the prices! Wow With the services and beautiful flowers they did for me, I would of paid a lot more than I did to them, because they deserved more. Actually I will be returning all my future business to Glass City Flowers as this is a day to remember and they did a great job!

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

Searching on line and finding an actual florist in the area you need to send flowers, is hard. I came across Glass City Flowers; I saw the Bride-zilla review below and called anyways as I needed flowers for a funeral in the Toledo, OH area. And all I kept on getting with calling other flower shops listed, was high priced, or no I cant do it at short notice, lol And the worse, not understanding there accent. \r
When I called Glass City Flowers they asked me right off the back, what is comfortable for me to spend. They also mentioned sending flowers unexpectedly sometimes can burden the wallet. Therefore they asked me what I am comfortable with. Along with their concern they gave me great advise to what I should possible order. They never rushed me, and always sounded like they cared. 20 mins later on the phone I completed my order. I felt it was worth every penny as they were caring about my situation. So for ordering an arrangement with them, I was satisfied and will call again when needed.\r

2
★★★★★

Searching on line and finding an actual florist in the area you need to send flowers, is hard. I came across Glass City Flowers; I saw the Bride-zilla review below and called anyways as I needed flowers for a funeral in the Toledo, OH area. And all I kept on getting with calling other flower shops listed, was high priced, or no I cant do it at short notice, lol And the worse, not understanding there accent. \r
When I called Glass City Flowers they asked me right off the back, what is comfortable for me to spend. They also mentioned sending flowers unexpectedly sometimes can burden the wallet. Therefore they asked me what I am comfortable with. Along with their concern they gave me great advise to what I should possible order. They never rushed me, and always sounded like they cared. 20 mins later on the phone I completed my order. I felt it was worth every penny as they were caring about my situation. So for ordering an arrangement with them, I was satisfied and will call again when needed.\r

.

GREAT EXPERIENCE I ordered flowers to be delivered to Florida, when I called, they were so accommodating, and they helped me design my flowers via phone, and gave me a great visual. Then their prices were very comfortable when I finished deciding. After placing the order, they ended the call my saying ??we would take good care of this order?. By Golly they did. After the order was delivered to my mom, they sent me a picture via my cell phone of what it looked like along with a confirmation of date and time. I truly needed to be comfortable with my long-distance order. It was hard with all the flower companies on the Internet to find someone you can trust. In Conclusion; Glass City flowers is the one to contact when you want to order via the phone.

5
★★★★★

GREAT EXPERIENCE I ordered flowers to be delivered to Florida, when I called, they were so accommodating, and they helped me design my flowers via phone, and gave me a great visual. Then their prices were very comfortable when I finished deciding. After placing the order, they ended the call my saying ??we would take good care of this order?. By Golly they did. After the order was delivered to my mom, they sent me a picture via my cell phone of what it looked like along with a confirmation of date and time. I truly needed to be comfortable with my long-distance order. It was hard with all the flower companies on the Internet to find someone you can trust. In Conclusion; Glass City flowers is the one to contact when you want to order via the phone.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

We used Glass City Flowers for our wedding and it was the worst experience I have EVER had with a place of business. Everything about the way they handled the wedding was a mess and unprofessional. As the previous reviewer said, at first they seemed friendly and helpful, then came the disorganization, the frantic phone calls a couple of days before the wedding with excuses about why they couldn't come through with everything we had ordered and had already paid for. And then, tackiest of all, the owner tried to blame it on us. After the wedding, when the issue was brought up, the owner became belligerent and hostile and was screaming in the store. Later I found out that she had never even ordered our decorations and was trying to rip us off. On top of everything else, the flowers looked wilty and the tulle looked re-used. There is something extremely shady about this business. They are not upfront about things at all. I was blatantly and obviously lied to numerous times, even though I had the receipt to prove my claim.
They were deceitful, lied about who they were, what the name of their business was, and changed their story about our order many times. I would AVOID them for weddings.

1
★☆☆☆☆

We used Glass City Flowers for our wedding and it was the worst experience I have EVER had with a place of business. Everything about the way they handled the wedding was a mess and unprofessional. As the previous reviewer said, at first they seemed friendly and helpful, then came the disorganization, the frantic phone calls a couple of days before the wedding with excuses about why they couldn't come through with everything we had ordered and had already paid for. And then, tackiest of all, the owner tried to blame it on us. After the wedding, when the issue was brought up, the owner became belligerent and hostile and was screaming in the store. Later I found out that she had never even ordered our decorations and was trying to rip us off. On top of everything else, the flowers looked wilty and the tulle looked re-used. There is something extremely shady about this business. They are not upfront about things at all. I was blatantly and obviously lied to numerous times, even though I had the receipt to prove my claim.
They were deceitful, lied about who they were, what the name of their business was, and changed their story about our order many times. I would AVOID them for weddings.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

1 out of 1 people found this review helpful.

Business Response:

There are two reviews listed for us under here. These two reviews are Husband and Wife posted two different times? I would like to address both reviews in this response. *We are staffed with many employees that change from time to time. We learn from each situation and update our training procedures each time we encounter a problem. Unfortunately business cannot please everyone, the Bride was given by our wedding consultants their heart & souls for a year. Not that it excuses their concerns, but the bride requested several times to reduce the cost of their flowers which resulted in many appointments and delayed ordering. At the end, we believe the couple had lovely flowers and with the budget they were asking for. We hope you see past their reviews and note we may have not pleased them today, but learned and understand their concerns, and with that we better our relationships with our customers going forward.
.

They will sound like they are great after your first meeting, and they will claim to want to help make your day perfect. In my situation, they made excuses for everything, had to schedule multiple meetings because the paperwork was never right, and then it all culminated on the wedding day. She called me the morning of the wedding and tried to tell me why it was my fault that not enough flowers were ordered and that she was going to scramble to try to fix it... the morning of the wedding? What happened to customer service and helping calm down the bride on her wedding day? The bouquets and boutonnieres looked nothing like what I had ordered and paid for. The flowers were small and cheap, and they were poorly put together. Multiple flowers fell out and broke off of the bouquets. If you try to approach them to discuss the issues or concerns you have, they do not care - they already have your money. And they will have plenty of excuses for why it was your fault and not their own when they know they skimped and did not deliver what you paid them for. AVOID! My wedding was perfect except for the flowers.

0
★☆☆☆☆

They will sound like they are great after your first meeting, and they will claim to want to help make your day perfect. In my situation, they made excuses for everything, had to schedule multiple meetings because the paperwork was never right, and then it all culminated on the wedding day. She called me the morning of the wedding and tried to tell me why it was my fault that not enough flowers were ordered and that she was going to scramble to try to fix it... the morning of the wedding? What happened to customer service and helping calm down the bride on her wedding day? The bouquets and boutonnieres looked nothing like what I had ordered and paid for. The flowers were small and cheap, and they were poorly put together. Multiple flowers fell out and broke off of the bouquets. If you try to approach them to discuss the issues or concerns you have, they do not care - they already have your money. And they will have plenty of excuses for why it was your fault and not their own when they know they skimped and did not deliver what you paid them for. AVOID! My wedding was perfect except for the flowers.

Pros: Nothing

Cons: Lack of care, unorganized, did not produce what was ordered

.

I been to all the local shops in Toledo, there are three giants that are overpriced, then there are the small shops, and they are either out of their house, or cluttered with stuff that has nothing to do with flowers. I went to Glass City Flowers, placed an order for mom, and the store was colorful, free of debris, non flower shop items, and junk. And I was able to receive the best customer service I ever seen in years. One on one service, I took an hour and they were so kind and perfect, and there prices was very low. CALL THEM! FOR SURE! THEY WILL GO THE EXTRA MILE!

2
★★★★★

I been to all the local shops in Toledo, there are three giants that are overpriced, then there are the small shops, and they are either out of their house, or cluttered with stuff that has nothing to do with flowers. I went to Glass City Flowers, placed an order for mom, and the store was colorful, free of debris, non flower shop items, and junk. And I was able to receive the best customer service I ever seen in years. One on one service, I took an hour and they were so kind and perfect, and there prices was very low. CALL THEM! FOR SURE! THEY WILL GO THE EXTRA MILE!

Pros: Honest and persoanl touch

Message from Glass City Flowers

Yes We Can Florist- Glass City Flowers, LLC is the only "Yes We Can" florist

in our industry. It is our goal to accommodate your needs, and it is our

commitment to answer, "Yes We Can" to your every request. If it can be done,

we are committed to do it for you!

More about Glass City Flowers

We specialize in the following services: Large inventory of fresh flowers, Plants European/dish gardens,Contemporary and traditional arrangements,High-style floral arrangements,Silk arrangements,Weddings,Funeral designs,Gourmet and fruit baskets,Gift bas

 

Wait, you're the expert.

If you've been to or used Glass City Flowers, leave a review.

It's easy, only takes a couple of minutes and you'll help thousands make an informed decision.



Write a Review