Del's Truck Rentals

★★★☆☆
Best Rated Service - Puget Sound - 25 Years!!
  • 19545 Woodinville Snohomish Rd NE

    Woodinville, WA 98072

    Map & Directions
  • 425-485-9189

Automotive

Automotive
More choices in Woodinville:
Resultset_next

Shoreline Family Auto Care

15544 Aurora Ave N Shoreline, WA

Resultset_next

Bothell Import Svc

19319 Bothell Everett Hwy Bothell, WA

3.0 3
Hi! Sign in to let us know how Del's Truck Rentals was?
Write a Review
.

I can't say enough about the professionalism I've experienced with this company. My husband and I have needed Del's Rental Trucking Service several times throughout the years, including the other day and we just keep coming back. No other trucking rental service has ever provided our needs as satisfactorily as Del's. The employees have always been polite, helpful and accommodating towards us. If there had ever been a problem, we just needed to call them. No hassle's... games....Just great, friendly service. We were ALWAYS attended to immediately. We have recommended them to our family and friends with flying colors.

5
★★★★★

I can't say enough about the professionalism I've experienced with this company. My husband and I have needed Del's Rental Trucking Service several times throughout the years, including the other day and we just keep coming back. No other trucking rental service has ever provided our needs as satisfactorily as Del's. The employees have always been polite, helpful and accommodating towards us. If there had ever been a problem, we just needed to call them. No hassle's... games....Just great, friendly service. We were ALWAYS attended to immediately. We have recommended them to our family and friends with flying colors.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

Del's has hidden charges and they don't provide you all the information upfront.

I rented a truck but they needed it back by 8AM the next morning. I said I would drop it off that night but not sure I would be able to fill it (because getting diesel in Woodinville at night is not easy). I asked what I would be charged and they said the fuel cost. I was not told that I would also be charged $15 labor. It is the principle and I am willing to pay when I'm informed of all the costs. When I called back to understand what the cost breakdown is they told me I should have read the sign - however, when you ask the person checking you out if there are any other costs I need to worry about they should tell you.

I'm sick and tired of businesses hiding costs and not taking responsibility of their lack of service. I'm williing to pay what I owe but when their agent explains all the costs and penalties they should stick to their word.

The other issue I had is that I asked for a specific height of the truck which is why I pay extra to rent this size of truck. However, their measurement was off by a foot and a half. I had to disassemble my appliance and pay for extra packaging which I did not plan for. Again, when you ask for something specific and they said it fits - it should fit.

Del's only cares about the dollar not the repeat business. Well, you got my money this time and I'll be sure to post this on my company website as well as other community sites.

1
★☆☆☆☆

Del's has hidden charges and they don't provide you all the information upfront.

I rented a truck but they needed it back by 8AM the next morning. I said I would drop it off that night but not sure I would be able to fill it (because getting diesel in Woodinville at night is not easy). I asked what I would be charged and they said the fuel cost. I was not told that I would also be charged $15 labor. It is the principle and I am willing to pay when I'm informed of all the costs. When I called back to understand what the cost breakdown is they told me I should have read the sign - however, when you ask the person checking you out if there are any other costs I need to worry about they should tell you.

I'm sick and tired of businesses hiding costs and not taking responsibility of their lack of service. I'm williing to pay what I owe but when their agent explains all the costs and penalties they should stick to their word.

The other issue I had is that I asked for a specific height of the truck which is why I pay extra to rent this size of truck. However, their measurement was off by a foot and a half. I had to disassemble my appliance and pay for extra packaging which I did not plan for. Again, when you ask for something specific and they said it fits - it should fit.

Del's only cares about the dollar not the repeat business. Well, you got my money this time and I'll be sure to post this on my company website as well as other community sites.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Business Response:

As manager of Delβ??s Truck Rentals I find it discomforting to read a review such as this. It is our belief that quality service and the customer experience is of the utmost importance. Though we do have plenty of signs explaining our fuel policy it is up to our agents to explain the policy to each customer. Our agents today, do a great job of just that. We do a full walk around inspection with each customer and when possible, we open the fuel tanks so you can see how full it is. We do apologize for you having a bad experience and would encourage you to use our service again. A lot of our business is repeat business by customers who have been with us for years. So it is not about the dollar we collect, but the rapport we build with our clients. We have a lot of satisfied customers and would love the opportunity to add you to that list. Thank you for your feedback and hope to hear from you soon.
.

We found when we picked up our moving truck that it was an old diesel with a shift that was hard to put into first gear. We had asked for and received a hydraulic lift for heavy items, but we didn't think to ask about 5-speed/auto transmission and other qualities. Make sure you ask about the trucks available before you make a reservation. Parking is easy and they let you keep your car there until you return the rental.

3
★★★☆☆

We found when we picked up our moving truck that it was an old diesel with a shift that was hard to put into first gear. We had asked for and received a hydraulic lift for heavy items, but we didn't think to ask about 5-speed/auto transmission and other qualities. Make sure you ask about the trucks available before you make a reservation. Parking is easy and they let you keep your car there until you return the rental.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

Message from Del's Truck Rentals

At Del's Truck Rentals we believe in the customer experience. Whether you are a big business or a private owner, we want the customer experience to be the same across the board. When we take your reservation we guarantee you a truck. That is the advantage we have as a local company serving the local community. Come visit us today and see what we have to offer you.

More about Del's Truck Rentals

Choose from a variety of truck rentals and trailers such as pick up trucks, 12 person passenger van, 14 to 26 foot box vans, flat beds with or without sides and refrigerated trucks. We have dump trucks at a variety of sizes. 3yd, 5yd and 14' flatbed dumps in both CDL and Non-CDL capacities. We also offer towing vehicles from straight bumper pulls to both gooseneck and 5th wheels as well. At Del's Truck Rentals we offer medium to heavy duty truck repair as well as a variety of trailer and hitch services. Need moving supplies such as boxes, wrapping paper and tape? Stop in at Del's Truck Rentals today for all your moving needs.

 

Wait, you're the expert.

If you've been to or used Del's Truck Rentals, leave a review.

It's easy, only takes a couple of minutes and you'll help thousands make an informed decision.



Write a Review