Rochelle Marie's Events-Design

★★☆☆☆

About Rochelle Marie's Events-Design

Personal Services

Personal Services
More choices in Palm Desert:
Resultset_next

Floral & Hearty Florist

42005 Cook St 210 Palm Desert, CA

Resultset_next

Postal Annex

82204 US Highway 111 C Indio, CA

1.8 5
Hi! Sign in to let us know how Rochelle Marie's Events-Design was?
Write a Review
.

DO NOT USE HER!!!! Empty promises, horrible service. We booked her for a late summer wedding in Palm Springs, and she suggested to use 'misters' to keep it cool. We put down $1500- and she has yet to provide a refund for the misters, and for the chairs (we ordered 'blonde' chairs and had to pay a significantly higher price for them, but she brought us cheaper white chairs that did NOT go with the color scheme) She sent a letter stating we would receive a refund by Oct. 16th... It is now Dec 12th. No contact, and she ignores our calls, emails, etc. We also posted on the Better Business Bureau- no response, of course. She ripped us off, also ruining our wedding.

Rochelle, what you did was WRONG. You stole from a client who entrusted you to do your job correctly and truthfully. Your name is no good. Hope you have a good attorney, you'll need one.

1
★☆☆☆☆

DO NOT USE HER!!!! Empty promises, horrible service. We booked her for a late summer wedding in Palm Springs, and she suggested to use 'misters' to keep it cool. We put down $1500- and she has yet to provide a refund for the misters, and for the chairs (we ordered 'blonde' chairs and had to pay a significantly higher price for them, but she brought us cheaper white chairs that did NOT go with the color scheme) She sent a letter stating we would receive a refund by Oct. 16th... It is now Dec 12th. No contact, and she ignores our calls, emails, etc. We also posted on the Better Business Bureau- no response, of course. She ripped us off, also ruining our wedding.

Rochelle, what you did was WRONG. You stole from a client who entrusted you to do your job correctly and truthfully. Your name is no good. Hope you have a good attorney, you'll need one.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

It has been over 1 month since our wedding and still we have not received a $1500+ refund due from this company for misters not received and less expensive chairs received than paid for. In the midst of 15 phone calls and emails to her, we received only one response by email stating that the check would be issued by 10/14. No check, no explanation, no response. This is in addition to the fact that the reception tables and chairs were placed exactly opposite my request. Thus the DJ couldn??t see the tables, guests couldn??t see DJ, all too far from dance floor and way too much space between the tables (some were 10 to 15?? apart)! All our other vendors were prompt, professional, courteous and wonderful to work with. Rochelle is unprofessional and uncommunicative.

1
★☆☆☆☆

It has been over 1 month since our wedding and still we have not received a $1500+ refund due from this company for misters not received and less expensive chairs received than paid for. In the midst of 15 phone calls and emails to her, we received only one response by email stating that the check would be issued by 10/14. No check, no explanation, no response. This is in addition to the fact that the reception tables and chairs were placed exactly opposite my request. Thus the DJ couldn??t see the tables, guests couldn??t see DJ, all too far from dance floor and way too much space between the tables (some were 10 to 15?? apart)! All our other vendors were prompt, professional, courteous and wonderful to work with. Rochelle is unprofessional and uncommunicative.

Was this review helpful to you?
Ratings_icons Ratings_icons

.

Working with the company was a horrible experience. Very unorganized and waited until the last minute for everything.

0
★☆☆☆☆

Working with the company was a horrible experience. Very unorganized and waited until the last minute for everything.

Pros: No pros

Cons: Horrible service

.

Rochelle and her team were very professional and made my wedding day amazing. My wedding day was seamless due to her help and management. I would highly reccommend Rochelle Marie's Events By Design to any bride or anyone in general planning an event. Thanks

2
★★★★★

Rochelle and her team were very professional and made my wedding day amazing. My wedding day was seamless due to her help and management. I would highly reccommend Rochelle Marie's Events By Design to any bride or anyone in general planning an event. Thanks

.

Bad service if you can do your self a favor and do not use them Rochelle very UN responsible and NEGLIGNET

0
★☆☆☆☆

Bad service if you can do your self a favor and do not use them Rochelle very UN responsible and NEGLIGNET

Pros: bad service

Cons: bad service

 

Wait, you're the expert.

If you've been to or used Rochelle Marie's Events-Design, leave a review.

It's easy, only takes a couple of minutes and you'll help thousands make an informed decision.



Write a Review